L’aparador nadalenc daurat de Frutas Clara guanya el primer premi del concurs de decoració comercial dotat amb 800 euros
- UP School of English queda en segon lloc amb el seu muntatge ambientat en el trencanous
- S’han lliurat huit premis, per valor de 2.350 euros, i dos per votació popular, de 150 euros cada un
La fruiteria Frutas Clara ha guanyat el primer premi del concurs d’aparadorisme comercial d’Alzira, impulsat per l’oficina Idea de l’Ajuntament d’Alzira. El premi al primer classificat és de 800 euros i també se’ls facilita un estand a la fira ‘Alzira Oberta’. Ahir es va celebrar l’acte de lliurament de premis del XXI concurs d’aparadorisme comercial d’Alzira. Des de l’Ajuntament d’Alzira i el departament Idea van donar les gràcies a tots els participants d’esta edició.
El segon premi, dotat amb 500 euros, ha sigut per a l’acadèmia UP School of English i el 3r premi, de 300 euros, per a Elitendencias. Els resultats dels accèssits és el següent:
- 1r accèssit – 150 €: Sierra Street Style
- 2n accèssit – 150 €: Manteletas Mercedes Romero, SL
- 3r accèssit – 150 €: Perfumarte Alzira
- 4t accèssit – 150 €: Vericat Implantología. Clínica de implantes dentales.
D’altra banda, el premi a la decoració tradicional, dotat amb 150 €, ha sigut per a Shocolat. Menuts Roba Infantil s’ha endut el premi a l’enginy, també de 150 €, i el premi a la gràcia, de 150 €, ha sigut per Lola Botona.
La votació popular realitzada a través del Facebook de l’Ajuntament d’Alzira ha elegit com a millor decoració comercial la de Bon Café, que obté un premi de 150 euros. UP School of English ha quedat en segon lloc i guanya també 150 euros.
Tots els premis es concediran a través de la Targeta Alzira. L’acte de lliurament està disponible al següent enllaç: https://www.youtube.com/watch?v=jC3cNsLF3Sw
L’Agència per al Foment i la Innovació Comercial (AFIC) d’Alzira, juntament amb el Departament Idea de la Regidoria d’Ocupació, Desenvolupament Econòmic, Comerç i Projectes Europeus, promou este concurs, una iniciativa que compta ja amb 21 edicions i que pretén «incentivar la millora de la imatge del comerç d’Alzira per a fer més atractives les compres als negocis locals, que coincidix amb les festes nadalenques». Es tracta, segons l’alcalde d’Alzira i regidor de Comerç, Diego Gómez, d’una iniciativa «molt popular entre els botiguers i els comerciants de la nostra ciutat, i que dona resposta al plantejament d’obrir els nostres comerços a l’ambient del Nadal». Gómez destaca que «el Nadal és l’època de consum comercial més important que tenen les ciutats, també la nostra, i el concurs d’aparadors ajuda d’una forma simpàtica a potenciar el comerç en estes dates».
Comentar