Dani Ponz se convierte en el entrenador con más partidos de la historia de la UD Alzira

El passat diumenge 30 de gener, Dani Ponz va pujar un escaló més en la quasi centenària història de la UD Alzira.

El tècnic grauer es va convertir en l’entrenador amb més partits de la història blaugrana en superar a Francisco Gil Molés ‘Fresquet’.


La 2012-2013 fou la primera campanya de Ponz al club de la Ribera, aconseguint una meritòria promoció d’ascens amb un projecte auster acuciat per la dificil situació de l’entitat. Ponz va saber modificar el rumb del conjunt blaugrana i el Tropezón fou l’únic impediment per aconseguir l’ascens amb èpica afegida posada la situació del club.
Amb una lleugera milloria, Ponz va afrontar la 2013-2014 on també va aconseguir plaça a la promoció d’ascens amb una treballada segona posició; de nou la mala fortuna es va creuar en el periple blaugrana al play-off i el San Roque de Lepe amb un gol al 121′ va endur-se l’ascens del Suñer Picó.
La relació faria una parada a la 2014-2015, però no seria molt llarga, i al tram final de la campanya la UD va confiar en Ponz una tesitura esportiva molt diferent a les anteriors: tractar de mantenir l’equip a 3ª Divisió; un any molt díficil on es va aconseguir l’objectiu, de nou amb Ponz a la banqueta i amb Miguel Carrasco, una figura importantíssima a la direcció esportiva.
Després d’establir la categoria la UD va plantejar un projecte un poc més ambiciós sense oblidar els deutes que aguaitaven als riberencs. Fou a la 2015-2016 quan fins al final es van tenir opcions de play-off, però l’equip fou sisé classificat.
A la 2016-2017 es va confeccionar una plantilla molt equilibrada que va quedar subcampiona i va viatjar a les illes, concretament a Santa Eulàlia des Riu per a tractar d’avançar de ronda, no obstant això no va poder ser, i l’Alzira de Dani Ponz va caure en primera ronda.
Cinc temporades després la relació Dani Ponz-Alzira es distanciava i el preparador afincat a Sollana emprenia dues etapes a CD Eldense i Atlético Saguntino en dos anys distints.
Però el destí devia a Ponz i a l’Alzira una alegria conjunta, i així fou, a la «temporada de la covid», Dani Ponz retornava a casa, seria a la 2020-2021 i, al cap i a la fi i en una temporada atípica i diferent, Ponz duia a l’Alzira a la nova 2ª RFEF.
I l’inici a la nova categoria seria d’èxit, i és que al complir els 244 partits com a blaugrana, Ponz mantindria l’Alzira lluny dels llocs de descens, assolint una base molt treballada.
Sota la presidència de Juan Antonio Sanjuán i Javier Pérez i amb el suport de Rafa Asensio i Miguel Carrasco, Ponz ha escrit les seues etapes a la història de la UD amb lletres daurades.
Enhorabona, Dani!
(CAS) El pasado domingo 30 de enero, Dani Ponz subió un escalón más en la casi centenaria historia de la UD Alzira. El técnico grauerO se convirtió en el entrenador con más partidos de la historia azulgrana al superar a Francisco Gil Molés ‘Fresquet’.
La 2012-2013 fue la primera campaña de Ponz al club de la Ribera, consiguiendo una meritoria promoción de ascenso con un proyecto austero acuciado por la difícil situación de la entidad. Ponz supo modificar el rumbo del conjunto azulgrana y el Tropezón fue el único impedimento para conseguir el ascenso con épica añadida puesta la situación del club.
Con una ligera mejoría, Ponz afrontó la 2013-2014 donde también consiguió plaza a la promoción de ascenso con una trabajada segunda posición; de nuevo la mala fortuna se cruzó en el periplo azulgrana al play-off y el San Roque de Lepe con un gol al 121′ se llevó el ascenso del Suñer Picó.
La relación haría una parada a la 2014-2015, pero no sería muy larga, y al tramo final de la campaña la UD confió en Ponz una tesitura deportiva muy diferente a las anteriores: tratar de mantener el equipo a 3ª División; un año muy difícil donde se consiguió el objetivo, de nuevo con Ponz al banquillo y con Miguel Carrasco, una figura importantísima a la dirección deportiva.
Después de establecer la categoría la UD planteó un proyecto un poco más ambicioso sin olvidar las deudas que acechaban en los ribereños. Fue a la 2015-2016 cuando hasta el final se tuvieron opciones de play-off, pero el equipo fue sexto clasificado.
A la 2016-2017 se confeccionó una plantilla muy equilibrada que quedó subcampeona y viajó a las islas, concretamente a Santa Eulàlia des Riu para tratar de avanzar de ronda, sin embargo no pudo ser, y la Alzira de Dani Ponz cayó en primera ronda.
Cinco temporadas después la relación Dani Ponz-Alzira se distanciaba y el preparador afincado en Sollana emprendía dos etapas a CD Eldense y Atlético Saguntino en dos años distintos.
Pero el destino debía a Ponz y en la Alzira una alegría conjunta, y así fue, a la «temporada de la covid», Dani Ponz volvía en casa, sería a la 2020-2021 y, al fin y al cabo y en una temporada atípica y diferente, Ponz llevaba en la Alzira a la nueva 2ª RFEF.
Y el inicio a la nueva categoría sería de éxito, y es que al cumplir los 244 partidos como azulgrana, Ponz mantendría la Alzira lejos de los lugares de descenso, logrando una base muy trabajada.
Bajo la presidencia de Juan Antonio Sanjuán i Javier Pérez y con el apoyo de Rafa Asensio y Miguel Carrasco, Ponz ha escrito sus etapas a la historia de la UD con letras doradas.
¡Enhorabuena, Dani!

Comentar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

MAIG

MAYO 12M12E CAMARENA
MAYO 12M12E CAMARENA

eterniajoyeria novembre Idea 12 EMPRESES 12 COMERÇOS.

JSR_ novembre Idea 12 EMPRESES 12 COMERÇOS.
JSR_ novembre Idea 12 EMPRESES 12 COMERÇOS.

Asociación Empresarial Alzira

Dia de Promocions Especials
Dia de Promocions Especials