Les butlletes de rasca i guanya donen un nou impuls a la campanya de l’Outlet en tenda
- Los boletines de rasca y gana dan un nuevo impulso a la campaña de l’Outlet en tenda
- La Regidoria de Promoció Económica ha organitzat una nova edició de l’Outlet en tenda per promoure el comerç local amb la col·laboració de les associacions locals ACSA i EMPAL.
Durant una setmana, del 21 al 26 de febrer, han estat 29 els comerços que han oferit descomptes en els productes restants de la temporada tardor-hivern. Es tracta de més establiments adherits que en edicions anteriors i que provenen de diferents sectors com són les perfumeries, les sabateries, les òptiques, les tendes de roba o d’alimentació.
Per cada comprar realitzada, sense mínim requerit, els clients i les clientes han rebut una butlleta de rasca i guanya amb la qual optaven a guanyar diferents premis. D’un total de 4640 butlletes repartides entre tots els comerços, s’han oferit 30 Targetes Activa per un valor de 40 €, 16 entrades dobles per a gaudir d’una obra de teatre dins de la programació de la Regidoria de Cultura (un total de 8 obres durant els mesos de març, abril i maig) i 14 lots de marxandatge consistents en una bossa de cotó ecològic i una llibreta de Lola Terreta baix la marca #terretaALGEMESÍ.
La regidora de Promoció Econòmica, Palma Egido, insisteix en el fet que “enguany s’ha donat un nou impuls a la campanya gràcies a la incorporació dels premis directes mitjançant les butlletes de rasca i guanya, que demostren una vegada més que comprar en el comerç local sempre té premi.”
Els premis es podran bescanviar fins a aquest divendres 4 de març aportant la butlleta premiada i el tiquet de compra al Polivalent si es tracta de la Tarjeta Activa o el lot de marxandatge o acudint a les taquilles Teatre Municipal si han estat les entrades. La idea de l’Outlet en tenda és que es realitze dues vegades a l’any, sent la pròxima tardor la data més indicada per a rematar els productes de la temporada d’estiu.
Comentar