La XVI Setmana de l’economia arriba a la seua recta final.
L’hostaleria s’enfronta a diversos desafiaments en l’actualitat, especialment pel que fa al reconeixement i valoració del personal de sala, els qui exercixen un paper crucial en l’experiència del client en restaurants i establiments similars.
Durant la 4a jornada de la XVI Setmana de l’economia d’Alzira, es va discutir la importància de brindar un tracte just i equitatiu a estos professionals, reconeixent la seua labor i dedicació en un sector fonamental per a l’economia i la societat.
És vital destacar la rellevància de millorar les condicions laborals i el reconeixement de les persones que treballen en l’àmbit de l’hostaleria, ja que el seu acompliment influïx directament en la satisfacció dels clients i en la qualitat del servici oferit.
La valoració del seu treball contribuïx no sols al benestar dels empleats, sinó també a l’excel·lència en el sector i a la fidelització de la clientela.En un context on l’hostaleria s’enfronta a reptes com la competència, els canvis en els hàbits de consum i les regulacions sanitàries, és fonamental ressaltar la importància de cuidar i valorar a les persones que formen part d’este sector, reconeixent el seu professionalisme i dedicació com a elements clau per al seu desenvolupament i èxit.
Tots estos temes i mes van ser i tractes en l’última taula redona de la setmana de l’economia d’Alzira, a carrec de Roberto Bosquet i Jesus Soriano que envan ens descobreixen els secrets de la nova hostaleria, com les ressenyes afecten el món de l’hostaleria i la importància de tindre un bon servici per a tindre un bon restaurant.
Escola de cuina.
Com en totes les jornades els assistents ham pogut gaudir de les escelecias i bon fer dels alumnes de l’escola de cuina «El Respirall».que han servit i atés als assistents a les conferències i als seus ponents en tres diferents torns.
Comentar