L’OMIC, l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor, obri les noves instal·lacions al Mercat de la Vila.
«No s’ha escollit de manera arbitrària la ubicació», segons Gemma Alós, regidora de Consum. «Hem decidit traslladar l’OMIC de lloc per dotar l’oficina d’un espai propi, ja que així se li atorga major presència a este servei gratuït encarregat d’informar i orientar els consumidors».
Mediar en els conflictes que puguen sorgir entre persones consumidores i l’empresariat, per a intentar una solució amistosa, és una altra de les tasques que oferix l’OMIC, a més de dirigir als serveis d’inspecció aquelles reclamacions en les quals es detecten possibles infraccions en matèria de consum.
L’alcalde de la ciutat, Diego Gómez ha explicat que la idea és revitalitzar la zona del mercat i poder posar alguna oficina municipal més, com és el cas de l’Oficina Comarcal d’Habitatge de la Mancomunitat. “el que volem és aprofitar sinèrgies i donar un altre caire a este espai amb visió pública d’un mercat més pròxim a la ciutadania i de la nostra ciutadania mes pròxima als serveis municipals”.
Per la seua banda, Fernando Pascual, regidor de Serveis Urbans i encarregat de les instal·lacions del Mercat de la Vila, argumenta que «amb esta obertura donem un pas més en la tasca encetada de dinamitzar estes instal·lacions municipals. Tractant-se d’un espai on el consumidor realitza les seues compres, que millor que ubicar ací l’oficina que té com a finalitat tramitar les reclamacions que puguen sorgir en matèria de consum».
En estos temps de restriccions sanitàries l’horari de l’OMIC és de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres, amb cita prèvia telefonant al 96 245 92 71 o bé en el correu electrònic omic@alzira.es.
Comentar